vadná DVD-RAM média

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Březen 17 09:04:52 CET 2020

Dobrý den

Pod Linuxem:
dvd+rw-format -force=full -ssa=default /dev/dvdram
což je low level formát. Pak třeba:
mkudffs --udfrev=0x0201 --vid="My DVD" --media-type=dvdram /dev/dvdram
nebo tak něco, co na něm vytvoří filesystem UDF v2.0, který býval asi
nejobvyklejší. Mám to uložené z dob dávných. Ještě pár médií se někde
na dně šuplíku válí. Snad se dvd+rw-tools ještě používá. Jak pod Wokny,
netuším.

Zeman