Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Březen 17 08:40:16 CET 2020

me by ale spise zajimalo proc je mortalita v It dlouhodobe vysoka - 7% a v nemecku dlouhodobe nizka - 0.2%. a uz to neni jen pocacetecni statisticke zkresleni.

obecne to vypada, ze jizni zeme zatim vykazuji vyssi mortalitu oproti severneji polozenym zemim.

jsem dost zvedavy jestli se tento trend udrzi.