KiCad kopirovani Re: JLCPCB - více desek v zakázce

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 16 21:47:46 CET 2020

Kdyz byla rec o Eagle a kopirovani... jak se v KiCadu kopíruje třeba cast
schématu z jednoho projektu resp. z jednoho schematu (souboru) do druhého?
Tuhle jsem k VU metru delal 3 malé desky, které se zasouvaji do sebe
(clipping detektor, zesilovač k samotnému meraku a zdroj, ktery napaji ty
dve) a nejak jsem nedokazal zkopirovat cast schematu v tomhle pripade v
ramci jednoho projektu z jednoho souboru schemat do druhého (na konec jsem
to řešil přes save as). To samé jsem pak potřeboval u obrysu desky (všechny
3 jsou stejně veliké a tvarovane a mají stejně umístěné konektory).

Děkuji, MG