Re: JLCPCB - více desek v zakázce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 16 21:30:34 CET 2020

Je potřeba si říci co je cílem. Pokud chceš dostat hodně kusů stejného
motivu, je panelizace legální. Prostě si namaluju plošňák, pak si otevřu
druhé okno s eagle, prázdnej brd. V původním okopírovat vše, vložit do
nového. Pak spustím panelize.ulp a pak nakopíruji ještě několikrát.
Propojím můstkama, nebo oddělím millingem. Zhruba jako je na přiloženém
obrázku.
Pak dostaneš tohle:
http://forum.robodoupe.cz/download/file.php?id=792&mode=view

Pak se někdy stává, že máš projekt, kterej zahrnuje několik malejch
desek a nechce se ti platit za každou. To už není legální, je to
takzvaná panelizace s penalizací :)
To dělám podobně, jen s tím rozdílem, že nepoužívám panelize.ulp (dělám
to na malých projektech, kde mi neva, že se mi přejmenují součástky).
Abych posuzovači zvedl náladu, tak na můstky dávám zábavné součástky
(nejčastěji velikosti 0805), které náhodně připojuji k méně významným
spojům a označuji magickým G1, G2, ...

Jednou se mi stalo, že jsem dostal výzvu k doplacení panelizace, tak
jsem na to odpověděl, že se omlouvám a že jsem asi poslal špatný motiv a
jestli mi může do toho mého co dostal nakreslit jak si myslí, že mám
plánované dělení. Tak mi odpověděl, že se omlouvá a že si nevšiml součástek.

Mimochodem - při ceně $2 za motiv nemá moc cenu dělat takovéto kejkle,
pokud mi na desce záleží. Prostě cpu desky do jednoho košíku a nakonec
zaplatím. Už se mi stalo, že při nějakém větším počtu se mi najednou
skokově propadla cena dopravy, ale nevím proč k tomu došlo. Nakonec jsem
zaplatil částku podobnou, jako bych si desky sloučil na jednu.