Re: Tak nám zabili Ampéra 2

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Březen 16 17:57:47 CET 2020

Jak čtu ještě druhé vlákno, kde píší o testování a propojení korporací,
tak mi přijde udivující, že o bavlněné roušky od českého výrobce není
zájem a moc jim nejdou na odbyt a to ani v této době (tedy pokud se
během dneška nic nezměnilo) a zde čtu jak roušky nejsou. No co si budeme
povídat, nevím zda je to o korporacích nebo o malé reklamně firem.

Milan