RE: Tak nám zabili Ampéra 2

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Březen 16 14:40:00 CET 2020

DD, take velmi rad piji Earl Gray, je moc dobry a mimo chodem ho rad pije i Picard ze Star Treku ... Zdravim, JM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, March 16, 2020 1:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Tak nám zabili Ampéra 2

Vážení kolegové a kamarádi,
něco jsem tu pročetl a někdo to bere, někdo přeceňuje a někdo podceňuje.
Moje žena, ano a i když je to "jen" přítelkyně tak po sedmi letech si to dovolím takto říct.
Tak tato  zdravotní sestra již má roušku, trvalo to a ode dnešního dne je jako posila na Jabloňové na Zahradním městě.
Pacientům se teplota neměří, roušky nemají.
Že se o ní bojím, to si pište.
Moje bejvalka málem umřela na zápal plic a to byl neskutečný fofr.
Popíšu to.
Večer jsme měli každý jakousi virózu a já pil hodně černého čaje a dodnes jej považuji za lék.
Earl Gray, žena skoro nepila, já byl ráno v pohodě a ženu jsem polomrtvou vezl na pohotovost.
Okamžitě převoz sanitou do nemocnice. Deset dní jí nechtěly zabrat antibiotika a jak mi říkala primářka, je to 50/50 a já měl doma tři děcka. Těžký zápal plic.
Buďte zodpovědní prosím.
Jindra