Re: Tak nám zabili Ampéra 2

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Březen 16 13:59:06 CET 2020

Ráno jsem četl článek od člověka, který už má ten "svůj" koronavirus potvrzený. Popisoval, kolik ho to stálo času a úsilí, než dosáhl toho, aby ho otestovali.

Ve zkratce: měl horečky, volal hygienu i 112, obojí ho ujišťovali, že to není ono. Následně tedy navštívil praktika, když to tedy "není ono". Ten musel vyklidit čekárnu a ordinaci, protože to možná je "ono". Slíbili mu, že přijedou z hygieny odebrat vzorek. Nepřijeli. Volal 112. Přijeli, odvezli do nemocnice na stěr a poslali domů taxikem. Další den telefonát, že je to "ono"...

> Od: "J. Polívka" <jpolivka na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.03.2020 13:17
> Předmět: Tak nám zabili Ampéra 2

Vážení kolegové a kamarádi,
 něco jsem tu pročetl a někdo to bere, někdo přeceňuje a někdo podceňuje.
 Moje žena, ano a i když je to "jen" přítelkyně tak po sedmi letech si to
 dovolím takto říct.
 Tak tato  zdravotní sestra již má roušku, trvalo to a ode dnešního dne
 je jako posila na Jabloňové na Zahradním městě.
 Pacientům se teplota neměří, roušky nemají.
 Že se o ní bojím, to si pište.
 Moje bejvalka málem umřela na zápal plic a to byl neskutečný fofr.
 Popíšu to.
 Večer jsme měli každý jakousi virózu a já pil hodně černého čaje a
 dodnes jej považuji za lék.
 Earl Gray, žena skoro nepila, já byl ráno v pohodě a ženu jsem
 polomrtvou vezl na pohotovost.
 Okamžitě převoz sanitou do nemocnice. Deset dní jí nechtěly zabrat
 antibiotika a jak mi říkala
 primářka, je to 50/50 a já měl doma tři děcka. Těžký zápal plic.
 Buďte zodpovědní prosím.
 Jindra