Tak nám zabili Ampéra 2

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Březen 16 13:17:00 CET 2020

Vážení kolegové a kamarádi,
něco jsem tu pročetl a někdo to bere, někdo přeceňuje a někdo podceňuje.
Moje žena, ano a i když je to "jen" přítelkyně tak po sedmi letech si to
dovolím takto říct.
Tak tato  zdravotní sestra již má roušku, trvalo to a ode dnešního dne
je jako posila na Jabloňové na Zahradním městě.
Pacientům se teplota neměří, roušky nemají.
Že se o ní bojím, to si pište.
Moje bejvalka málem umřela na zápal plic a to byl neskutečný fofr.
Popíšu to.
Večer jsme měli každý jakousi virózu a já pil hodně černého čaje a
dodnes jej považuji za lék.
Earl Gray, žena skoro nepila, já byl ráno v pohodě a ženu jsem
polomrtvou vezl na pohotovost.
Okamžitě převoz sanitou do nemocnice. Deset dní jí nechtěly zabrat
antibiotika a jak mi říkala
primářka, je to 50/50 a já měl doma tři děcka. Těžký zápal plic.
Buďte zodpovědní prosím.
Jindra