Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Březen 16 12:42:12 CET 2020

Jojo, debilismus je v těchto končinách pevně usazen a jen vzkvétá. Mě
takto dostal šéf u zákazníka, který nás celý vysmátý zdravil po návratu
z Italie. A po vyslovení mých obav jsem se dozvěděl, že to moc prožívám.
Naštěstí je to téměř 14 dní, takže buď už hygiena neobvolává, nebo se to
netrefilo.

Oja