Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 16 11:35:17 CET 2020

Vcera jedu kolem mistni hospody, koukam ze je otevreno, vrazili mezi
dvere stolek, pres ktery podavali pivo a ven na zahradku stolky na
stani. Asi 10 lidi tam postavalo, popijelo a korilo. Takto asi ten
prodej pres okenko myslen nebyl.

Martin Hanek