sklo pro 3D tisk

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Březen 15 18:32:41 CET 2020

Podobne - mozno lepsie - vlastnosti ma Magigoo. Nanasa sa aplikatorom,
podobne ako tycinkove lepidlo a mina sa velmi pomaly.

S odstranovanim zbytkov nie je problem, staci zlahka pobehat ostrou
spachtlou. Samotna vrstva je dost odolna, netreba obnovovat po kazdej tlaci.

Ak je treba naniest novu vrstvu, zbytky sa sa daju odstranit navlhcenou
servitkou. Vysledok je z sklo prakticky nevyberam z tlaciarne.

Mam aj 3DLac (s mechanickym rozprasovacom), ale pri jeho nanasani sa
narobi hromada bordelu (striekam vo vani). Okrem toho sa mi subjektivne
zda o nieco horsi ako Magigoo.

-m-