Re: Dotaz začínajícího 3D tiskaře

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Březen 15 18:17:48 CET 2020

Zdravim,
neni to normalni. 2 z tech kolecek (ted nevim na ktere strane) jsou
excentry. Je treba tiskarnu seridit. Plosina se nesmi kyvat, ale musi
jezdit zlehka. Nesmite to pretahnout, nebo na tech koleckach vyrobite
plosky. Uplne stejne je treba seridit i osu X (tam je jen jedno excentr) a
Z (tam uz to nepamatuju)
BR,
Marek