Regulator univerzalniho motoru

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 15 12:33:48 CET 2020

KV a BEMF normálně funguje u motoru buzeného permanentním magnetem, nebo externě. Pokud je to ale sériový, tak má max otáčky omezené jen zátěží, zcela naprázdno pak třením a indukované napětí bez proudu zanedbatelné. Momentová charakteristika připomíná 1/x.

PH

Od: Admin HWnews
Na DC jsou jeho otacky urcene KV a tedy produkovanym BEMF, ktere je
shodne polarity jako napajeci napeti....v podstate v idelanim pripade je
stejne jako napajeci napeti a motor nevykonava zadnou praci a netece
zadny proud.

Ano jak jsem psal BEMF bych meril po vypnuti mosfetu (po odezneni
rozpinaci spicky)...bude mit prevracenou funkci...se snizujicima
otackama bude napeti v mericim bode stoupat.

Tyristor s pulvlnnou regulaci mi nevyhovuje...omezi mi to vykon i otacky.