XC32 a pole v RAM vetsi velikosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 15 11:47:23 CET 2020

>Zkusil jsem a nefunguje mi to.

Co presne znamena "nefunguje", stale je to ta povodna chyba?
Skuste niekam (napr. na pastebin) postnut mapfile.

Toto mi nefunguje v projektu kde mam vyuzite cca 64kB RAM a  400kB ROM.

> I pres zvyseni parametru G, taktez nic.

-G treba znizit. 0 by mala byt istota.

> Lkr soubory pro dany procesor (i defaultni) tam bohuzel nemam. Ve slozce
> kompilatoru je plno jinych, ale zadny pro radu MK.

Hm, tak je pouzity niektory z nich... Nespominam si, ze ci vie GNU linker
fungovat nejako rozumne aj uplne bez linker scriptu, je to mozne, ale
nikdy som sa s takym pouzitim nestretol.

wek