Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Březen 15 09:24:53 CET 2020

Pravdepodobne neboli v skladoch. Nie je to spravna komodita, ako ropa, plyn
a pod... tie v zasobnikoch su.

Hmotne rezervy teraz zacinaju hladat na trhoch, aby mohli kupit...

BTW. Spravanie ludi...   riaditelka velkej nemocnice v Ruzinove v BA,
primarka plucneho odd. prikazala svojmu podriadenemu lekarovi, aby prijal
na oddelenie jej znameho, ktory mal priznaky covid19 a prisiel z USA.
Povlacili ho po vysetreniach  CT, spirometria,... a po 2 dnoch mu potvrdili
covid19. Samozrejme bez ochran...  prijaty bol 10.3., teda 3 dni po prvych
oficialnych pripadoch na Slovensku. 20 zdravotnikov v ...p* ... teda v
karantene...
Kolko dalsich pacientov bolo napr.  na spirometrii po nom... ?!

Ak taketo kiksy robia lekari... necudujem sa beznym ludom...

Dodo

Dňa ne 15. 3. 2020, 8:56 Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal(a):