XC32 a pole v RAM vetsi velikosti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Březen 13 23:30:52 CET 2020

Jeste jsem zapomnel co vse jsem zkousel.
Zkousel jsem pridat za pole
__attribute__((section("bigdata")));

Pak zvysit v projektu heap memory
Zmenit kompilator z 1.44 na 2.3

Precist
https://www.microchip.com/forums/m923449.aspx

A stale bez vysledku, pokud velikost statickych promennych presahne
64kB, tak to proste ohlasi chybu.
Procesor je PIC32MK1024GDP064 ma 256kB SRAM.
V projektu se zobrazuje vyuziti pameti spravne.

Dekuji
Libor