OT: propojeni siti na L2 urovni pres DSL nebo mobilni data

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 11 10:43:16 CET 2020

On Wed, 11 Mar 2020, Martin Vancl wrote:

> Dobry den,

> pouzil bych dva mikrotiky. Na L2 treba OpenVPN v tap/ethernet modu.
> Jen je dost nestastne, ze mikrotik umi openvpn jen s tcp. Zatim, beta
> uz udp umi, ale neni zatim pouzitelna.

Nasel jsem nejaky navod na mikrotik ktery o necem takovem pojednaval,
ale tam se zadavaly IP adresy i na ty vnitrni interfejsy, takze to asi
nefungovalo ciste jako L2 pro libovolnou sit.

Nemate nejaky odkaz/navod kde by to ciste bridzovani na L2 vrstve
popisovali ?