Regulator univerzalniho motoru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Březen 11 09:03:07 CET 2020

Na to neni treba zadnej snimac (otacek)...staci kdyz regl vyhodnocuje
BEMF...nepotrebuju aby to drzelo otacky +-100rpm, ale aby to proste
udrzelo nejake prijatelne otacky i pri zatizeni.

Mel jsem nekde schema tyristoroveho reglu, kterej teda pustel jen
pulvlny, ale delal presne tohle. Nicmene i kdybych schema dohledal tak
se mi to nechce bastlit...mam jine zajmy...chtel bych neco
hotoveho...i jako modul k zastavbe.

RV