Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Úterý Březen 10 08:13:20 CET 2020

Na tak malu drahu v tom pripade 1/18, popr. 1/12-1/10, zasadne nekupovat
nic s lacnymi AM supravami, jednak problematicky dosah a spolahlivost,
jednak problem s nemoznostou prevadzky viac kusov zaroven (teda ziadne
preteky), dnes sa daju kupit sety za rozumnu cenu s 2.4GHz supravami,
kde tnto problem v podstate neexistuje. Teda napr. cokolvek od Traxxasu,
Himoto a pod., ( https://www.pelikandaniel.com/?sec=cats&category=214 )
v pripade, ze je naozaj silne obmedzeny rozpocet tak kvalitnejsie
hracky, napr. https://www.astramodel.cz/cz/katalog/rc-hracky-c1594.html

D.