Re: OT: RE: Mírni vodivá hmota

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 9 08:26:48 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

som rad, ze si mi nadskrtol temu Marxov generator, z listovice som
odisiel skor, takze tejto casti som sa nezucastnil. Ale popozeral som
si nejake obrazky z Googla a myslim si, ze tam pouzivaju vacsinou
standartne vykonove odpory z kategorie 2-5W. Teda nie uplne standartne
ale ani nie tie za 2USD, ktore si spominal Ty. Ak pojdes nahodou touto
cestou, tak si myslim, ze budes mat ovela vacsi problem odhadnut
spocitat minimalnu vzdialenost a geometriu medzi dvoma uzlami
odporovej vetvy, aby si pravidelne neschytal vyboj... Ale toto uz
spominali predomnou ini, ja by som to len rad pripomenul a pridal
recnicku poznamku, ze skutocna komedia zacne vtedy, az ked sa nieco
stane...

Ked si uz spomenul tie vrstvove odpory, viem, ako sa spravaju pri
vybojoch, len som sa vzdy divil, preco ich vsetci davaju na i/o vstupy
zariadeni. Ale uzavrel som to tym, ze ked to tak robia vsetci, tak to
tak asi bude dobre...

A este taka poznamka, ked ste uz merali na listovici tlejivku,
nezabudni si tam nejake dat tiez. Moze to byt najdolezitejsia
suciastka po stojane s dostatocne velkym a tazkym plechom... :)))

A.