Nakup vacsieho mnozstva z Ali

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Březen 8 15:12:46 CET 2020

Cena za dopravu obvykle zavisi od nakupnej ceny (skokovo). Prekrocenim
hranice cena dopravy poskoci na drahsiu. Naspat, na nizsiu cenu dopravy (
napr. pri znizeni poctu kusov) to take automaticke nie je. :-)
Cim je balik vacsi ( a/alebo drahsi), tym viacej pozornosti mu colnici
venuju.

Niekedy je vhodne rozbit objednavku na viacero samostanych, podlimitnych
(dohodou s cinanom), alebo objednanim dalsej casti, az ked cinan doplni do
objednavky cislo zasielky.
Viacere objednavky sucasne cinan lubi zabalit spolu do jedneho vacsieho
balika.

Dodo

Dňa ne 8. 3. 2020, 13:50 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):