Re: Reflow z Číny

Sobota Březen 7 21:14:16 CET 2020

Asi je to v pristupu, ja jsem vetsi ocekavani nemel a celkem pozitivne
mne funkcnost prekvapila :-D
Cekal jsem, ze to bud neroztavi vubec nebo z toho vypadne briketa a ono
stacilo jen par fint aby to celkem opakovatelne chodilo (normalne
kusovky osazuju horkovzduchem a tohle bylo jednodussi a vysledky asi i
lepsi)