RE: Mírnì vodivá hmota

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Březen 7 18:10:56 CET 2020

To jsou ovšem „kilovoltmetrové“ odpory a naprosto nevyhovují jednomu z hlavních požadavků, tedy odpor 100k-1M.

Pro moje účely jsou vhodné hmotové rezistory. Tedy takové, kde tepelná kapacita odporového materiálu zabrání přehřátí při impulzním zatížení.

Typická ukázka:
https://www.ohmite.com/assets/docs/res_ox_oy.pdf?r=false

Bohužel jsou dostupné jen na 20 kV imp., takže bych jich potřeboval 2x tolik, tedy skoro 140 ks, což při ceně necelé 2 USD moc nepotěší.

PH

Od: Dodo Racek
Odesláno:sobota 7. března 2020 15:28
Komu: HW-news
Předmět: Re: Mírnì vodivá hmota

No...
pri kilovoltoch je potrebne premyslat uz aj o tom,  aby elektrony isli zelanym  odporovym materialom a nepovedali si, ze jednoduhsie a lahsie je ist vlhkym  povrchom alebo rovno nezavislo vzduchom pomimo...hlavne, ak sa najde ostra hrana, alebo hrot a prestup do vzduchu sa ulahci...

Rozmery a vzdialenost vyvodov napomahaju "rozhodovaniu elektronov"

Dňa so 7. 3. 2020, 13:21 jurp <jurp na volny.cz> napísal(a):
Tesla Blatna odpovida promptne primo do telefonu.
Jinak pro orientacni nastrel 40kV verze xx09:
https://www.semic.cz/r-4g7-6w-20-3wk68009b-1/
~280,-Kc

Jen musi zadavatel skousnout rozmery.

JURP