Re: OT: Tak nám zabili Ampéra...

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Březen 7 11:39:24 CET 2020

Zdravím,

přesně tak to Terinvest (pořadatel Ampéru) hraje, že to "odsouvá". Třeba za
náš relativně malý stánek (jen za plochu, ne stavbu) už jsme zaplatili
110.000 Kč.

Problém je v tom, že Terinvest, který o zrušení rozhodl  je "uprostřed".
Pronajímá si část výstaviště od BVV, které ale (podle mě) nemá důvod mu
něco vracet. V tom je zásadní rozdíl proti Ženevě, kde o zrušení rozhodla
švýcarská vláda. Doufejme, že je Terinvest dobře pojištěn.

Včera už jsem napsal do Terinvestu, aby nám vystavili dobropisy, ale
manažer Ampéru zatím neodpověděl. Nicméně de facto to žádné posunutí
termínu není, ale je to zrušení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel