Pracka LG netopi

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Březen 7 11:27:01 CET 2020

Podle mojí logiky očekávám problém v měření teploty. Těleso je v pořádku, tudíž poruchu nehlásí. Prací cyklus proběhne, ale je kratší o doby, kdy ohřívá napuštěnou vodu. Být v háji těleso, tak by vyhlásila poruchu nebo by praní naopak trvalo déle, než by se voda ohřála, kdyby mělo menší výkon. Ona ale zřejmě topit vůbec nemusí. Zkuste za chodu sáhnout, zda je voda teplá nebo změřit, pokud je čím.

Zeman