Re: Reflow z Číny

Pátek Březen 6 19:33:59 CET 2020

Ja to ladil tak, ze jsem delal cykly spri sledovani externiho teplomeru
a profil vyladil, ze to fungovalo dobre. Teploty na displeji samozrejme
moc nesedi. A hlavne pred akci dam cyklus s prazdnou peci, aby mely
vsechny desky stejne podminky, jinak je prvni logicky studenejsi.
Taky to samozrejme funguje dobre jen pro desku zhruba uprostred, daval
jsem jednu nebo 2 mensi, 1/3 plochy na krajich bych radsi odepsal v
kazdem pripade.