Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 5 22:00:04 CET 2020

Mediální věty "mladých se to netýká" ... to znamená, že mohou být v
klidu a roznést vir starším ? .... Každého se to týká a měli bychom být
zodpovědní vůči starším a nezlehčovat to. Tohle je hrozné mediální bahno.

Jirka