Re: trubka rozvod vody, menší průměr

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Březen 5 19:46:19 CET 2020

Dne 5. 3. 2020 v 19:12 Vláďa Anděl napsal(a):
> jej, že mě to hned nenapadlo. PPR 16 mm jsem dával skoro všude. Hlavně
> na teplou vodu, aby trubky měly menší objem a aby tak dlouho netrvalo,
> až začne téct teplá. 20 mm jsem dával jen do koupelny k vaně, aby se
> rychleji napustila. Když už máte všechno z PPR, dáte redukci a
> pokračujete 16 mm.
> Anděl

Jo, to já vím, že 16-ka existuje, i dřív jsem s ní nějaké úseky dělal. I
když už ji leckde nemají, jen 20. Jenže když na to dám i nějakou tenkou
izolaci aspoň takový ten namotávací hadr,, aby to nepřenášelo hluk do
zdi a mohlo trochu dilatovat,tak jsem zase na 20. I když možná tohle už
by se dalo.

Martin M.