Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Březen 5 19:39:55 CET 2020

Dne 4. 3. 2020 v 22:35 Dodo Racek napsal(a):
> Tam, kde predavaju lisovacie fitingy vam pozicaju klieste, alebo vam
> povedia, kde si ich v meste mate ist pozicat... staci sa spytat.
> Fitingy si mozete ist popozerat napr. Do hornbachu, bauhaus,... a pod.
> Tam neotravuju predavaci a maju to vystavene v regaloch. Kupit si
> fitingy mozete lacnejsie inde, v nejakej predajni s vodoinstalacnym
> materialom.

  No to asi nebude tak úplně běžná praxe. Já jsem se na to v takové
prodejně (poměrně velké) ptal a rozhodně nic nepůjčují. Dokonce prodavač
ani nevěděl žádný tip na někoho, kdo to od nich odebírá, abych se mohl
obrátit na něj. Možná ten prodavač byl trochu mimo, protože určitě tam
měli odmotanou cívku té 14 mm trubky.

Martin M.