Re: OT: Tak nám zabili Ampéra... baliky ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 5 19:00:42 CET 2020

Zdravím,

vyhodnotili jsme, že cena desinfekce není tak dramatická, abychom jí
nedělali v poměru k riziku. Nebudu komentovat státní instituce. Nicméně
viry vydrží dle teploty, vlhkosti a bohužel není žádné absolutní
vyjádření či limitní na počet dní. Závisí také na koncetraci tekutiny.
Těch několik dní bych možná upravil s menší pravděpodobností někdy i na
několik týdnů a pokud si přečtete více, tak při -60 to bude několik let.
Je toho ještě hodně málo, co víme. Chce to studovat na zahraničních
webech, bohužel tady těch informací a hlavně desinformací je hodně.
Navíc k nám z číny nyní balíky chodí do čtyřech dní. Tak je máme i v
karanténě.

Jirka