OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Březen 5 11:22:04 CET 2020

Zdravím

a nedá mi, abych se nepřidal. Podle dnešních norem (tedy pokud ještě
nějaké závazné existují) je jedovaté, nebezpečné nebo prostě nějak
nepřijatelné asi úplně všechno. Jsem zvědav, za jak dlouho někdo
zjistí, že z těch plastových trubek se uvolňují mikroplasty a jsou
ještě nebezpečnější, než mnoho let používané olověné nebo nověji měděné
trubky. Pak rozhodíte vodovod a zjistíte, že je v něm usazená hlína,
protože vodovodníkům někde něco prasklo. Alespoň se tím trénuje
imunita, takže člověka nesejme první bacil, kterého potká.

Zeman