Samsung TV

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Březen 3 18:11:40 CET 2020

1) Placena vpn s ceskym exit pointem (riziko, ze bude na blacklistu)
2) proxy u svokrovcov s rychlym up/down?
3) zlocinecka uloziste (i kdyz to jste taky zminoval, ze v nemecku
zakazano, takze opet body 1+2)
Asi tezko to bude fungovat out-of-box z tv, i kdyz nastaveni proxy by
tam asi byt mohlo, pripadne pres autoconfig z dhcp?

J.