Re: Vysílání na 20m

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Březen 3 10:03:17 CET 2020

Koukal jsem do propozic a je mozne pro telemetrii pouzit libovolnou radiovou technologii.

Mam ted zrovna ve vyrobe desky s 32mb flash, gsm/gprs (vcetne sim), gnss (I balonovy mod), antenami, imu, baro, teplomerem, solarnim harvestingem, solary a baterii a to vse pod 10g. Vcetne sw a moznosti dalkove konfigurace.

Jen si nejsem jisty tim 2g v takovych vyskach. Ale mohl bych nejakou desku postradat.