generator vysokeho napeti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 30 23:18:43 CEST 2020

Mám podobný, ale o něco menší problém. Nějaká kočka si usmyslela, že
nejlepší je chodit srát mi před dveře na dvoře.
Taky zvažuju použít nějaký vn modul ze staré televize.
Na dvůr pak rozmístím kusy dřevotřísky s natlučenými hřebíčky. Mezi ně
natahám tak 3-5cm nad zemí chaoticky neizolovaný drát. Vždy tak, aby se
střídaly oba póly a zvíře s vysokou pravděpodobností přišlo do kontaktu
s oběma.
Já na rozdíl od Vás to zvíře asi ani nechci zabít. Jen chci, aby si
pamatovalo, že jinde sraní bolí míň. Takže mi stačí i celkem měkký zdroj.

PL