Re: Magnetická úprava vody

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Červen 30 20:43:21 CEST 2020

Na chuti rozdíl nebyl, ale čaj vypadal hnusně.

Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 6. 2020 13:26:17
Předmět: Re: Magnetická úprava vody
"A mělo to vliv pozitivní nebo negativní? Bylo to poznat i na chuti čaje?

P.K.

út 30. 6. 2020 v 13:17 odesílatel <Halen na seznam.cz> napsal:
> já mám s magnetizací vody dvě vlastní zkušenosti. U jednoho dědy se po
uvaření černého čaje dělaly v hrnku po určité době na povrchu hladiny takové
barevné plovoucí skrvny - kola. Když jsme to zjišťovali proč tomu tak je
(sousedům to nedělalo), tak se nás na vodárně zeptali, jestli nemáme někde
na trubkách magnet. No a když jsme prošli barák, tak dole v dílně na přívodu
vody měl děda sadu x magnetů z repráků, že prý se mu hodí. No a když jsme je
sundali, tak během týdne už byl černý čaj bez barevných kol. Podotýkám, že
trubky měli ze železea, klasické zinkované. Možná na plastu to funguje
jinak.

> Takže za mě rozhodně magnet na vodu vliv má, minimálně v prvním případě
empericky ověřeno.