Re: Magnetická úprava vody

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 30 16:18:49 CEST 2020

asi to bolo v inom kontexte :-) Ano aj nie.

Ak postavis hrubu stenu z materialu s vysokou permeabilitou tak pole
obtecie okolo v tom materiali. V pripade vodovodnej trubky s 2-3 mm
stenou a malym priemerom sa domnievam, ze to odtieni. Ak je objekt
nepomerne velky a stena prilis tenka (plech), tak je tieniaca ucinnost
nizsia. Ale nepocital som to.
b.