Re: Magnetická úprava vody

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Červen 30 11:17:19 CEST 2020

Dobrý den,

já mám s magnetizací vody dvě vlastní zkušenosti. U jednoho dědy se po
uvaření černého čaje dělaly v hrnku po určité době na povrchu hladiny takové
barevné plovoucí skrvny - kola. Když jsme to zjišťovali proč tomu tak je
(sousedům to nedělalo), tak se nás na vodárně zeptali, jestli nemáme někde
na trubkách magnet. No a když jsme prošli barák, tak dole v dílně na přívodu
vody měl děda sadu x magnetů z repráků, že prý se mu hodí. No a když jsme je
sundali, tak během týdne už byl černý čaj bez barevných kol. Podotýkám, že
trubky měli ze železea, klasické zinkované. Možná na plastu to funguje
jinak.

Druhý případ je od druhého dědy, který v 70 letech experimentoval s
magnetizací vody pro zalevání a tvrdil, že ten záhon zalévaný magnetovanou
vodou byl lepší.

Takže za mě rozhodně magnet na vodu vliv má, minimálně v prvním případě
empericky ověřeno.

Honza

---------- Původní e-mail ----------