letna mini-listovica?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Červen 30 09:19:40 CEST 2020

Vyborny postreh Honzo,

toto ale nie je Leffinqwell-Bronštajn, ale jedina dokumentacia ku
systemu priecnej stabilizacie zvazku v LHC, ktoru mame (bez toho systemu
LHC nefunguje). System sa deli na dva zvazky (1 a 2), dve roviny
(horizontalna a vertikalna) a kazdy ma 4 redundantne jednotky. Spolu 16.
Ked sme v rolu 2004 instalovali kable (asi 1500 roznych prepojeni),
system cislovania bol navrhnuty tak, aby logicky sledoval smer obehu
zvazku a tok signalu, jednotky dostali oznacenie A,B,C,D (napr. B1Ha, B2Vd).

Ale nejaky francuzsky robotnik sa rozhodol, ze je to prilis
komplikovane, takze bez toho aby to konzultovali so zadavatelom, vsetko
premenovali na 1 az 16, podla toho ako im vysli kable na lavej a pravej
strane. Toto samozrejme zaniesli do databazy a uz sa s tym nedalo nic
robit. Dosli sme na to az neskor, ked sa zacali instalovat zariadenia.

Bol som tak nasraty, ze som nascanoval rucne opravovane vykresy a urobil
z toho seriu 6 hrncekov, pre 6 zucastnenych. Mam to na ociach kazdy den
ked pijem kavu :-) Je to zaroven jedina dokumentacia, ktoru mame.

b.