letna mini-listovica?

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červen 29 21:10:12 CEST 2020

takyto pristup nemam rad, do krcmy sa vzdy zmestia vsetci. Sme chlapi,
takze realisticke su viacmenej len dva scenare. 1) Das si pivo/kofolu,
pokecas si a spokojny pojdes domov. Alebo 2) das si pivo/kofolu, niekoho
naseres, dostanes na budku a spokojny pojdes domov :-)
Pripadne v aktualnej situacii je asi mozny aj treti, kompromisny scenar,
a sice ten kto bude zbytocne srat, bude poslany na socialny odstup aspon
33ns :-)
b.