Re: Super kondenzátor

AZe aze na seznam.cz
Neděle Červen 28 13:02:03 CEST 2020

http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view.php?nazevclanku=superkondenzatory-jako-zdroj-pro-pohon-modelu-2-dil&cisloclanku=2015030003
aze

-----Původní zpráva-----
From: Miloš Šula
Sent: Friday, June 26, 2020 9:03 PM
To: HW-news
Subject: Super kondenzátor

Zdravím,

pořídil jsem tyto superkondenzátory s elektronikou
https://www.ebay.com/itm/264744801988

Ta elektronika předpokládám jen hlídá napětí na jednotlivých
kondenzátorech, ale asi nebude nějak omezovat samotný nabíjecí proud ???
Potřeboval bych to nabíjet 12v autobaterií,  ale obávám se že ten
počáteční proud bude asi potřeba nějak omezit...?

Miloš