parkovaci senzor "zahada" ?

Pátek Červen 26 13:49:14 CEST 2020

Když chcete odrušit napájení, zkuste odpor do série (řádově ohmy) a
pořádnou kapacitu. Ale je divné, že by to bylo tak choulostivé.

Nebo bude nějaký bordel v zemích.

Rušení v autě je dost, u benzínového je to zapalování, vím o tom
svoje, když připojím něco do aux vstupu autorádia a současně to
napájím ze zásuvky zapalovače (malá televize, aby se děti měly cestou
na co koukat), je slyšet slabé bzučení a s otáčkami motoru se mění.

To rušení se tam může dostávat i po GND, představte si mínus vodič
jako odpor a pak si představte, že s každým zapálením svíčky tam
vznikne proudový puls --> na odporu vznikne špička napětí, on sice ten
mínus vodič má desetiny ohmu, ale můžou to být i desetiny voltu a už
se to projeví.

P.K.