Ceska posta neprestane pekvapovat

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pátek Červen 26 09:27:38 CEST 2020

Stalo se mi jednou u věci za cca 25USD což byl sledovaný balíček
a místo do Olomouce přišel někam na adresu do Liberce - dle track čísla.
Poštu to vubec nezajímalo, že to prostě doručili na adresu která byla na
balíčku.
Číňan také nechtěl peníze vrátit protože balíček byl opravdu doručen, ale
nakonec reklamaci uznal a peníze vrátil, protože spletli v Číně nálepky na
zásilky a poslali to uplně jinam.

MB