parkovaci senzor "zahada" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 26 07:29:56 CEST 2020

napajeni me napadlo, ale protoze je to v origo kabelazi, nejde se jen
tak nekam pribastlit. Je klidne mozne, ze je vadnej jeste dalsi senzor.
Dneska s asistenci vyzkousim, ktery senzor to ted dela, jestli to
poznam. Je to automat, tak si pro zarazenou zpatecku a nastartovanej
motor musim dovnitr nekoho posadit, nebo udelat spolehlivou zarazku za kola.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín