Re: Závada kávovaru

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Červen 25 21:49:10 CEST 2020

Těžko říct, jestli ten kávovar někdy někdo čistil. Pochází z restaurace,
údajně na servis jezdila nějaká firma, ale už se k tomu moc nechtějí
znát, proto skončil u mě.

Podle toho, jak vypadal uvnitř (špína, uskřípané kabely, ožvejkané
šroubky) mu ten servis spíš uškodil. Během té chvilky, kdy se mi
rozběhl, jsem ho propláchnul kys. citrónovou, ale jak to vypadá, budu to
muset ještě několikrát zopakovat.

Jsem zvědav, co z toho nakonec vyleze, nejspíš nějaká blbost blízko k
mechanice, jako obvykle.

JMN