Re: Závada kávovaru

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Červen 25 21:39:07 CEST 2020

To čidlo bych mohl asi nasimulovat tlačítkem, nebo nějakým generátorem
(555...)

Čerpadlo se manuálně spustit dá, když G triaku přizemním (jako by
ULN2003 sepnulo). Mělo by se dát spustit i softwarově ze servisního
menu, to mi ale nešlo.

Ale, ALE, dneska jsem učinil zásadní objev, a to, že jsem to servisní
menu úplně špatně pochopil!

https://www.manualslib.com/manual/802581/Saeco-Classic.html?page=85#manual

Chápal jsem to tak, že každé tlačítko aktivuje určitou skupinu akčních
členů, ale spíš je to tak, že aktivace jednoho akčního členu vyžaduje
určitou kombinaci tlačítek, zkrátka to není OR, ale AND. Najednou mi ta
tabulka dává mnohem lepší smysl, no jo, asi by bylo jednodušší řešit
tyhle intelektuální věci přes den :-)

Takže teď už signál na spínání čerpadla umím pustit i z kontroleru,
vrátím tam ten ULN a budu hledat dál. Je zřejmě náhoda, že ty prvky,
které jsou navěšené na portu P3, fungují na stisk jediného tlačítka a
ty, které jsou na P7, vyžadují dvoj či trojhmat.

Takže kontrolér bude nejspíš OK, což je fajn.

JMN