Ceska posta neprestane pekvapovat

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Červen 25 16:31:01 CEST 2020

Něco podobného se mi také stalo, ale zásilka byla doručená na 2 místa
zárověň, jedno Varnsdorf a druhé Uherské Hradiště, ani jedno není moje
místo nejbližší je 100km :-)
Komunikoval jsem s prodejcem a ten mi neustále tvrdil že zboží poslal na
mou adresu a já mu stále více nevěřil. Řekl mi ať zavolám na poštu, tel.
číslo bylo uvedené u trackingu, tam mi řekli to co tracking a navíc že
obě příjemkyně byly ženy :-) Inu otevřel jsem Dispute, načež druhý den
balík, s tím stejným sledovacím číslem dorazil.

Já ani prodejce jsme nějak nepochopili jak je to možné...

Libor