Ceska posta neprestane pekvapovat

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červen 25 14:15:01 CEST 2020

Heh, tak informacni system Ceske Posry (nebo Belgicke? Nejsem si 100%
jist - ale spis CP) je bozi. Schvalne mrknete sami:
https://www.postaonline.cz/en/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LB884922618BE

za zminku stoji  radek:
Consignment posting number (reference code) assigned in the Czech Republic:
LB884970936BE.
Kdyz si date vyhledat ten, tak jste na balicku dorecenem v Plzni. Opet tam
je prirazene dalsi cislo zasilky v CR (taky Plzen), pak nasleduje postupne
pestra sbirka mest v cele CR. Bavilo mne to sice dlouho, ale k
balicku dorucovanemu u Tesine jsem se nedostal.
PS: opakuji, na balicku, ktery mam v ruce je to cislo z puvodniho odkazu
BR,
Marek