Ceska posta neprestane pekvapovat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 25 12:52:28 CEST 2020

Taky se mi to u několika zásilek teď přes Covid stalo.
Nechci ale být vůči prodejcům svině, tak jim před vypršením lhůty vždy
napíšu, ať mi prodlouží ochrannou lhůtu, jinak že musím vyvolat Dispute.
Zatím vždy okamžitě lhůtu prodloužili, a ono to pak časem přišlo.
Přijde mi to lepší než pak nějak zase složitě peníze znovu posílat, když
mi je mezitím vrátili. Navíc na kurzových rozdílech jsem měl vždy ztrátu.
A ukrást to (tj. nechat si zboží a peníze znovu neposlat) tedy rozhodně
nechci.

PL