Ceska posta neprestane pekvapovat

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Červen 25 12:37:06 CEST 2020

No asi se spletli. Sedí Vaše číslo zásilky?
Mě Ali nějak přestalo chodit. Minulý týden mě Ali upozornilo, že projde
čas na doručení u 2 zásilek. Tak jsem nahodil dispute, Ali to uznalo a
uzavřelo s vrácením peněz. Obě zásilky přišly během pár dní.
14.6. mě přišlo info o zásilce ze Zásilkovny, že jako něco přijde, od té
doby nic.
Koukám na nedoručené zásilky na Ali, nejstarší objednávky mám z 19.4. a
netuším kde jsou, je to více jak 2 měsíce.

Martin Hanek