Re: Závada kávovaru

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Červen 24 22:46:20 CEST 2020

JJ, podle diskuzí to bývá jedna ze závad. Je tam průtokoměr, ten se ale
zdá v pořádku. Uvnitř je vrtulka s magnety, když do toho pustím vodu,
točí se a lezou z toho pulzy. Tu vodu by tam mělo nahnat čerpadlo, to
ale ani nepípne.

JMN